Tożsamość fragment 10

***

Siedząc w niedzielę w kiosku, można powiedzieć, że był w trybie uśpienia. W głowie układał programy na różne okazje, a gdy ktoś podchodził budził się włączał program lustrowania, przez chwilę był trochę nie przytomny, a następnie obsługiwał klienta. Michał nie próżnował.

Po drugiej skierował się do windy. Zobaczył jak młodociany nauczyciel, który go egzaminował, wchodzi do windy. „Zrobię mu psikusa” – pomyślał, po czym zahaczył o jego umysł, tak by się nie spostrzegł i wgrał mu program snu, poczym wszedł z nim do windy. Nic nie zauważył i momentalnie zasnął.
Michał zaczął szperać w jego umyśle. Podczas snu to było dziecinnie proste. Odkrył ważną rzecz. Starzec mamił go treningami, bo chciał sam przejąć jego ciało. Wiedział o tym młokos, ale co ciekawe, zazdrościł Michałowi, że to jego wybrał Starzec na ofiarę.
W bibliotece Wiedzących jest opisany sposób, który może ustrzec przed Perfidną wymianą, jak o tym się mówi. Kod do piętra z biblioteką – 36933, a hasło dla wtajemniczonych „Wybuch maga”. Michał wyszedł na trzecim poziomie, poczym skierował windę na drugi poziom i powoli wybudził go, zmieniając mu pamięć, tak, żeby nie miał żadnych podejrzeń, że ktoś grzebał mu w głowie.
Ruszył do biblioteki, która była umieszczona w komputerze na końcu trzynastego korytarzu trzeciego piętra. Perfidną wymianę można zakończyć wprowadzając program o nazwie Luster Taurusa w odpowiednim momencie przejęcia ciała. „Mag, który przejmuje ciało, ma się znaleźć w połowie przejęcia. Lustra Taurusa w tym momencie mają znajdować się wokoło przejmującego. Ma to być osiem luster. W zależności od tego, co chce się zrobić z przejmującym, przy każdym lustrem należy zamontować taką energię, jaką chce się użyć przeciwko…” Ktoś tu szedł. Wylogował się i ruszył do wyjścia. Młokos.
– A co robi tutaj taki Robak jak ty? Chyba nie dostałeś prze…
– „Wybuch maga” – przerwał mu i zobaczył jego wielkie oczy i otwierającą się gębę w wyniku zaskoczenia. Michał skierował się do windy i wrócił na pierwsze piętro.
Gdy opracował program Luster Taurusa, skierował się do Starca. Zachowywał się w miarę normalnie, jak na kogoś kto myśli o przydłużeniu swojego życia w tak perfidny sposób. Michał wyczuł małe iskrzenie w pokoju, ale udawał, że nic nie zauważył.
– Jesteś ukrytym Programistą Kradziejem. Dzisiaj staniesz się prawdziwym Mistrzem. Nauczę cię ostatnich stopni wtajemniczenia. Jak na pewno pamiętasz z pierwszych zajęć co to jest technika podłączania. Od pewnego czasu stosowałeś ją na różnych poziomach swoich możliwości. Dzisiaj mogę ci już powiedzieć, że podłączenie ma kilka innych, że tak powiem, braci. Najpierw spróbuj zastąpić moje myśli innymi. Nakieruję cię co masz zmienić. – Wniknął w umysł starca i udał się w kierunku kilku myśli. Myśli mówiły, że dzisiaj zjadł jajecznicę. Podmieniłem te myśli na to, że jadł trawę – jak krowa.
– Ciekawe. Podmieniłeś je tak, że z przyjemnością zjadłbym jeszcze raz. – Uśmiechnął się. – Wiedz, że tej umiejętności możesz wpływać na umysł ludzi tak, żeby się zmienili na lepszych albo żeby zmienić ich decyzje w danym momencie. Uczysz się niesłychanie szybko. Następnym krokiem jest przejęcie. Polega na kierowaniu umysłem innego stworzenia. Żeby to podziałało musisz znać anatomię ludzkiego mózgu. Przynajmniej podstawy. Dam ci możliwość korzystania z biblioteki. Znajduje się na trzecim piętrze kod do piętra 36933 a hasło to „Wybuch maga”. Masz się tam nauczyć, jakie płaszczyzny mózgu odpowiadają za poruszanie kończynami. Daje ci na to tydzień. Dzisiaj poznasz jeszcze jedną ciekawą umiejętność.  Spróbuj wywołać obraz muchy w swojej głowie. Następnie wprowadź program z muchą w moje nerwy wzrokowe…
Gdy Michał wywoływał obrazy, stawały się coraz bardziej rzeczywiste. Na tyle rzeczywiste, że wymyślona mucha ugryzła starca , a on to poczuł. Muchę widział tak samo jak on, ale zapewniał Michała, że iluzje nie są widoczne dla innych ludzi. I tak stał się Iluzatorem. Poszedł z powrotem do swojego pokoju.
Cofnij

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *